Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9839
Title: Підвищення ефективності діяльності підприємств готельного господарства шляхом удосконалення маркетингу
Other Titles: Increasing the efficiency of the hotel industry by improving marketing
Authors: Недух, Ю.О.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
готельне господарство
організація надання готельних послуг
marketing
marketing activity
hotel industry
hotel services organization
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємств готельного господарства. Проаналізовано сутність поняття «маркетинг»; особливості маркетингової діяльності підприємств готельного господарства; надано характеристику готельного комплексу «Одеса»; здійснено аналіз економічної діяльності ГК «Одеса»; досліджено конкурентну позицію та стан маркетингової діяльності ГК «Одеса» на ринку готельних послуг.
The work deals with theoretical aspects of marketing activities of the hotel industry enterprises. The essence of the concept of "marketing" is analyzed along with the features of the marketing activity of the hotel industry enterprises; characteristics of the hotel complex "Odessa" are given; an analysis of the economic activity of the HC "Odesa" was carried out; the competitive position and the state of marketing activity of HC "Odessa" on the market of hotel services are researched.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9839
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Недух Ю.О. Кваліфікаційна робота.pdf256,58 kBAdobe PDFView/Open
Недух Ю.О. Реферат.pdf208,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.