Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 16841-16850 зі 17412.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2024Формування маркетингової стратегії інноваційного розвитку ТОВ «Цемент»Еремеева, Ю.Ф.
2024Використання маркетингових досліджень в діяльності підприємств торгівлі на прикладі ТОВ «Епіцентр»Бойцун, А.Ю.
2024Маркетингова діяльність інтернет-магазину танцювального одягу "BVRLY heels"Буну, К.М.
2024Координація монетарної та фіскальної політик у розвитку національної економікиКоваленко, В.В.; Ситник, І.П.; Шелудько, С.А.; Kovalenko, V.; Sytnyk, I.; Sheludko, S.
2024Capital Adequacy as the Indicator of Ukrainian Banks' Financial StabilityKovalenko, V.; Sheludko, S.; Коваленко, В.В.; Шелудько, С.А.
2024Розробка маркетингової стратегії підприємстваПрокопова, В.Р.
2024Удосконалення маркетингової діяльності суб’єкта сфери торгівлі на прикладі «ЛубниМаркет» (ФОП Копотун В.Д.)Ревуцька, В.С.
2024Маркетингове дослідження комунікативної політики на прикладі компанії “КЕРНЕЛ”Сапронова, С.Є.
2024Вивчення маркетингових стратегій в автомобільній промисловості: переваги та недоліки різних стратегійЧерненко, І.Ю.
2024Організація маркетингової діяльності ПрАТ «Одеський завод радіально-свердлильних верстатів» та шляхи її удосконаленняСлободіна, Г.І.