У роботі розглянуто поняття технічних і організаційних нововведень, діяльність
щодо розширення асортименту та номенклатури українських підприємств, показники
економічної ефективності інновацій та способи підвищення ефективності діяльності щодо
розширення номенклатурних позицій та асортименту на підприємствах у різних сферах.
Розглянуто номенклатурні позиції компанії, попередня та поточна стратегія підприємства
та актуальні способи для просування товару і його збуту на ринку. Виділено слабкі та
сильні сторони підприємства та на іх основі розроблені заходи щодо розширення
асортименту та номенклатурних позицій для покращення конкурентоспроможності.
The paper considers the concept of technical and organizational innovations, activities to
expand the range and range of Ukrainian enterprises, indicators of economic efficiency of
innovation and ways to increase the efficiency of activities to expand the range and range of
enterprises in various fields. The nomenclature positions of the company, previous and current
strategy of the enterprise and actual ways to promote the product and its sale on the market are
considered. The weaknesses and strengths of the company are highlighted and on their basis
measures are developed to expand the range and nomenclature positions to improve
competitiveness.