DSpace Repository

Browsing Конференції здобувачів вищої освіти by Issue Date

Browsing Конференції здобувачів вищої освіти by Issue Date

Sort by: Order: Results:

  • Борисевич, А.В.; Borisevich A. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Сьогодні, під час активного розвитку сфери туризму, клієнти та держава приділяють велику увагу культурі та якості обслуговування у закладах готельного та ресторанного господарства. Офіційні документи містять стандартизовані ...
  • Голубенко, Ю.В.; Golubenko Yu. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Сфера туризму та рекреації протягом останніх десятиліть перетворилася в прибуткову діяльність, яка впливає на розвиток економіки, культури, сільське господарство, формування дружніх відносин з країнами-сусідами. Розвиток ...
  • Герасимов, В.К.; Gerasimov V. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    На конкурентному ринку надання ресторанних послуг успішність закладів не в останню чергу залежить від застосування інновацій, які сприяють їх популяризації, формуванню рейтингів, залученню й збереженню цільової аудиторії, ...
  • Гой, В.К.; Goy V. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Висока конкуренція в індустрії гостинності стимулює пошук для нових способів та елементів ефективного функціонування. Однією з основних тенденцій у цій сфері є розробка та застосування різноманітних інновацій, які можуть ...
  • Волна, А.І.; Volna A. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Комітет з туризму і конкурентоспроможності (Committee on Tourism and Competitiveness) UNWTO визначає гастрономічний туризм як вид туристичної діяльності, пов’язаної з їжею та супутніми продуктами і заходами під час подорожі. ...
  • Божевська, Д.В.; Bozhevska, D. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Туризм в ХХІ сторіччі відіграє важливу роль в економічному, історичному, культурному духовному, політичному житті країни та перетворюється на засіб досягнення порозуміння й толерантності у відносинах між різними державами ...
  • Головчук, М.О.; Golovchuk, M. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    У сучасному світі готельний бізнес має особливе місце, оскільки з кожним днем кількість подорожуючих людей збільшується, конкуренція серед відомих світових готелів зростає, не кажучи вже про нові малі готельні підприємства, ...
  • Григорович, К.В.; Grigorovich K. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Шопінг туризм стає все більш важливим компонентом туристичного ланцюжка створення вартості. Шопінг перетворився на визначальний чинник, що впливає на вибір місця призначення, на важливий компонент загального враження від ...
  • Вискребець, В.О.; Viskrebets, V. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Індустрія світового туризму не стоїть на місці, вона постійно трансформується, розвивається. Туризм можна розглядати, як соціально-економічне явище, що впливає прямо та опосередковано на економіку держави та регіону. Маючи ...
  • Буруков, І.Г.; Burukov I. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    У процесі дослідження маркетингового впливу на діяльність готельно-ресторанного та туристичного бізнесу важливим є питання їх взаємодії, адже колаборація цих видів діяльності була та є однією з найпопулярніших в сфері ...
  • Гудь, О.Ю.; Gud, O. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Поняття «послуга» нараховує десятки трактувань. Аналізуючи їх, можна виділити два підходи до визначення послуги: а) «послуга» як дія, що приносить користь, допомогу іншому; б) «послуга» як продукт (результат) діяльності ...
  • Афтаєва, М.М.; Aftaeva, M. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Здоровий спосіб життя вже давно укорінюється у наше повсякденне життя під впливом соціальних трендів та пропагандою на рівні світових держав, які приймають відповідні закони, норми та впроваджують різноманітні заходи, які ...
  • Prokhorenko, I.; Прокопенко, І. Ю. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Vitamins are organic low molecular weight compounds necessary for the life of the human organism. However, vitamins are not formed in sufficient quantities in the organism, so they must be supplied with food [1]. Every ...
  • Дяченко, В.О.; Dyachenko, V. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Суб’єкти господарювання сфери туристичної індустрії на сьогодні задовольняють потреби споживачів у відпочинку, здійснюючи значний вплив на умови життя всього людства, являються об’єктивною потребою сучасного життя. Дохід ...
  • Іванчук, В.А.; Ivanchuk, V. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Питання організації дозвілля різних категорій населення, зокрема підростаючого покоління, є однією з найдавніших завдань людства і водночас залишається й надалі актуальною. Процес організації дозвілля для різних вікових ...
  • Іванова, Я.С.; Ivanova, Ya. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Ресторанне господарство сьогодні відіграє велике соціально – економічне значення для країни. Ця сфера праці охоплює і забезпечує відтворення робочої сили, економію матеріальних ресурсів та суспільної праці. На сьогоднішній ...
  • Гулаєнко, В.О.; Gulaenko V. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Умови війни різко змінили ситуацію на ринку туристичного бізнесу, перетворивши стратегічний етап розвитку на можливість просто зберегти підприємство, що є досить складною задачею в умовах військових дій. Але збереження ...
  • Долгіх, А.В.; Dolgikh A. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Туристична діяльність тісно пов'язана з економічним розвитком територій. Переважна більшість національних економік у світі ґрунтується на розвитку різних форм туризму. Серед багатьох спеціальних форм туризму гральний туризм ...
  • Іщук, Д.А.; Ishchuk, D. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Ще з давніх-давен сфера гостинності почала набувати своєї популярності, оскільки гостинність людини – це невід’ємна частина її життя. Подорожуючі обирали місце відпочинку, тому це набирало швидку популярність та й економіці ...
  • Данилова, В.О.; Danilova V. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Кожен бізнес має кінцеву мету – залучити більше клієнтів і досягти більшого обсягу продажів. Щоб досягти цього послідовно, потрібен маркетинг. Він ставить за основну мету отримання прибутку, задовольнивши потреби конкретних ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account