DSpace Repository

Конференції здобувачів вищої освіти

Конференції здобувачів вищої освіти

 

Recent Submissions

  • Кузнецова, І.О.; Піскун, А.В.; Kuznetsova, I.; Piskun, A. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Матеріали конференції публікуються в авторській редакції з незначною загальною правкою. Кроскультурні комунікації породжують безліч проблем, які обумовлені розбіжністю норм, цінностей, релігій, особливостей світогляду ...
  • Лаврішко, А.І.; Lavrishko, A. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Маркетингові комунікації зазвичай розглядаються як складова маркетингової діяльності будь-якої компаній, в тому числі і в готельному бізнесі. Вони пов’язані з управлінням спілкуванням, яке відбувається за допомогою низки ...
  • Коваленко, Л.І.; Kovalenko, L. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    В сучасних умовах підприємства індустрії гостинності повинні орієнтуватися в ринковій ситуації, прогнозувати поведінку клієнтів, їхню мотивацію та платоспроможність. Якість є однією із основних характеристик, яка найбільше ...
  • Гончарова, А.В.; Goncharova, A. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    В останній час, після початку повномасштабної збройної агресії проти нашої країни, вітчизняне готельне господарство перебуває у непростому становищі. Частина засобів розміщення опинилась у зоні бойових дій, зазнала руйнувань ...
  • Якуніна, Є.О.; Yakunina, E. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Екотуризм є специфічним напрямом туристичної діяльності, який зосереджується на збереженні та охороні природи і уникненні негативного впливу на навколишнє середовище. Цей вид туризму також відомий як сталий туризм, оскільки ...
  • Щербатюк, Д.С.; Shcherbatiuk, D. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Основна мета управління регіональним розвитком туризму є забезпечення збалансованого та комплексного розвитку регіону.
  • Шиманська, А. В.; Shymanska, A. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    В умовах воєнного стану в Україні та широкомасштабного вторгнення країни-агресора, готельний бізнес працює в умовах нестабільності та невизначеності, руйнування готельної інфраструктури, ризику втрати підприємств на ...
  • Шелковенко, В.С.; Shelkovenko, V. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Важливість туристичних підприємств в індустрії туризму важко переоцінити, оскільки вони є основними суб’єктами туристичної діяльності [1, с. 49]. Непередбачуваність зовнішнього середовища: економічні кризи, політичні ...
  • Чмір, В.А.; Chmir, V. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Marriott International – це одна з найбільших світових готельних мереж, що включає більше 7139 готелів, розташованих у США і 133 в інших країнах, з номерним фондом понад 1446600 номерів.
  • Чеснокова, А.О.; Chesnokova A. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Україна зберігає історичні та інші пам’ятки як культурну цінність, враховуючи їхнє значення для майбутніх поколінь, та прикладає зусилля до повернення втрачених цінностей народу. Ця діяльність є важливим духовним та ...
  • Цушко, Г.О.; Tushko, G. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    У сучасному суспільстві все більше людей усвідомлюють негативний вплив цукру на здоров'я і шукають альтернативні підсолоджувачі. Цукор – це загальна назва для вуглеводів із солодким смаком, які використовуються в їжі та ...
  • Хрижановська, В. Е.; Hryzhanovska, V. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Мережі готелів у Європі ще не досягли такого ж масштабу, як у США, хоча їхня частка номерів у Європі зростає. З 1999 року Франція та Велика Британія були першими європейськими країнами, де спостерігалася ланцюгова система ...
  • Федорук, К.А.; Fedoruk, K. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Важливою складовою туристичної діяльності є готельне господарство. Саме готельні підприємства виконують одну з основних функцій у сфері обслуговування туристів: забезпечують їх сучасним житлом і побутовими послугами. ...
  • Топал, Д.Д.; Topal, D. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Під час війни ідея відкриття ресторану може здатися нелогічною, зважаючи на труднощі та невизначеність, що панують навколо. Однак, завдяки стратегічному плануванню та стійкості, підприємці можуть знайти можливості реалізувати ...
  • Таборовська, О.О.; Taborovska, O. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Ефективне функціонування сфери готельного господарства стає ключовим показником позитивних змін у економіці нашої держави. Це не лише сприяє залученню інвестицій та зростанню внутрішнього обсягу ринку, але й відображає ...
  • Снежинська, Д.В.; Snezhynska, D. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Сучасна готельна індустрія переживає період інтенсивного розвитку та конкуренції, де ефективна маркетингова діяльність стає важливою складовою успіху для будь-якого готельного підприємства. В умовах постійних змін на ринку ...
  • Свіріденко В. Д.; Sviridenko, V. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Сучасні дослідження туристичних ресурсів виявляють тенденцію до визначення різноманітних факторів, які впливають на їх стан та розвиток. Природні ресурси займають ключове місце у системі туристичних ресурсів.
  • Прокопенко, А.Ф.; Prokopenko, A. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Екскурсійні послуги відіграють значну роль у туристичній діяльності, базуючись на природному, історико-культурному та рекреаційному потенціалі країни. Попит на екскурсійні послуги зумовлений підвищенням інтересу у туристів ...
  • Пінті, О.І.; Pinti, O. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Сьогодні національний брендинг є потужним інструментом для підвищення конкурентоспроможності регіонів, залучення інвестицій, стимулювання бізнесу та розвитку туристичної галузі. Завдяки глобалізаційним процесам конкуренція ...
  • Осітковська, П.О.; Ositkovska, P. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Специфіка визначення якості послуг на підприємствах готельного господарства полягає в унікальних вимогах та очікуваннях, що ставляться перед цією галуззю

View more