В умовах воєнного стану в Україні та широкомасштабного вторгнення країни-агресора, готельний бізнес працює в умовах нестабільності та невизначеності, руйнування готельної інфраструктури, ризику втрати підприємств на окупованих територіях та відтоку кваліфікованих кадрів, зниження платоспроможності населення та зменшення туристичної і ділової активності [1; 2, с. 3; 3]. Тому актуальним є проведення досліджень щодо визначення можливостей підвищення ефективності діяльності готелів, насамперед через залучення відповідної цільової аудиторії споживачів, вимоги яких до якості надання послуг задовольняються найбільшою мірою.
In the conditions of martial law in Ukraine and the large-scale invasion of the aggressor country, the hotel business operates in conditions of instability and uncertainty, the destruction of hotel infrastructure, the risk of loss of enterprises in the occupied territories and the outflow of qualified personnel, a decrease in the solvency of the population and a decrease in tourist and business activity [1; 2, p. 3; 3]. Therefore, it is relevant to carry out research on the identification of opportunities for improving the efficiency of hotels, primarily through the involvement of the appropriate target audience of consumers, whose requirements for the quality of service provision are met to the greatest extent.