00 DSpace/Manakin Repository

Шляхи підвищення якості послуг на підприємстві готельного господарства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вікторова, А.П.
dc.date.accessioned 2024-06-18T10:54:54Z
dc.date.available 2024-06-18T10:54:54Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Вікторова А.П. Шляхи пiдвищення якостi послуг на пiдприємствi готельного господарства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.242 "Туризм" за освiтньою програмою" Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анастасiя Павлiвна Вiкторова; наук. кер. Наталя Валерiївна Нєчева. - ОНЕУ, 2024. - 65 c. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Viktorova.pdf
dc.description.abstract У роботі досліджено поняття та особливості якості готельних послуг, вивчено механізми управління якістю послуг у готелях, проаналізовано методи оцінки якості надання послуг на підприємствах готельного господарства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність готельного комплексу «Bristol Hotel Odesa», оцінено якість послуг у готельному комплексі «Bristol Hotel Odesa», оцінено конкурентну позицію готелю «Bristol Hotel Odesa» для вивчення можливостей щодо підвищення якості надання послуг. Надано пропозиції щодо удосконалення якості послуг у «Bristol Hotel Odesa», запропоновано шляхи підвищення якості послуг у готельному комплексі «Bristol Hotel Odesa». en_US
dc.description.abstract The concept and features of the quality of hotel services were studied in the work, the mechanisms of managing the quality of services in hotels were studied, and the methods of assessing the quality of service provision at hotel enterprises were analyzed. The financial and economic activity of the hotel complex "Bristol Hotel Odesa" was analyzed, the quality of services in the hotel complex "Bristol Hotel Odesa" was evaluated, the competitive position of the hotel "Bristol Hotel Odesa" was evaluated in order to study opportunities for improving the quality of services. Proposals for improving the quality of services at "Bristol Hotel Odesa" were provided, ways to improve the quality of services at the "Bristol Hotel Odesa" hotel complex were suggested
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject ресторанне господарство en_US
dc.subject управління рестораном en_US
dc.subject управління персоналом ресторану en_US
dc.subject якість ресторанних послуг en_US
dc.subject ресторан en_US
dc.subject restaurant business en_US
dc.subject restaurant management en_US
dc.subject restaurant personnel management en_US
dc.subject quality of restaurant services en_US
dc.subject restaurant en_US
dc.title Шляхи підвищення якості послуг на підприємстві готельного господарства en_US
dc.title.alternative Ways of improving the quality of services at the hotel industry en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу