00 DSpace/Manakin Repository

Перегляд Кафедра маркетингу та міжнародної логістики за датою

Перегляд Кафедра маркетингу та міжнародної логістики за датою

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Обнявко, О.В.; Шерер, І.Л.; Обнявко, А.В.; Шерер, И.Л.; Obniavko, O.; Sherer, I. (Одеський державний економічний університет, 2002)
    У статті розглядаються існуючі недоліки і проблеми у функціонуванні економічного механізму внутрішньовиробничого управління в сучасних умовах. Запропоновані напрямки вдосконалення системи внутрішньогосподарського управління.
  • Обнявко, О.В.; Кубік, В.Д.; Обнявко, А.В.; Кубик, В.Д.; Obniavko, O.; Kubik, V. (Одеський державний економічний університет, 2002)
    В статті розглядаються питання класифікації витрат підприємства і пропонується один з варіантів системи класифікації як моделі витрат. Аналізуються напрямки застосування такої моделі і переваги та вади автоматизованого ...
  • Оснач, О.Ф.; Оснач, О.Ф.; Osnach, O. (Центр учбової літератури, 2004)
    Розкриті основні властивості, наведена класифікація, умови використання, принципи маркірування, правила транспортування і зберігання товарів промислового призначення. Показано значення вивчення курсу для студентів ...
  • Обнявко, О.В.; Шерер, І.Л.; Обнявко, А.В.; Шерер, И.Л.; Obniavko, O.; Sherer, I. (Одеський державний економічний університет, 2005)
    У статті розглядаються існуючі недоліки і проблеми у функціонуванні економічного механізму внутрішньо-виробничого управління в сучасних умовах. Запропоновані напрямки вдосконалення системи внутрішньогосподарського управління.
  • Жарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I. (Українська асоціація маркетингу, 2007)
    У статті виділено специфічні риси маркетингової системи залізничного транспорту України. Проаналізовано організаційну структуру маркетингової системи та визначено підрозділи, які виконують маркетингові функції окремо за ...
  • Жарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I. (Донецький економіко-гуманітарний інститут, 2007)
    В статті показано необхідність реформування організаційної структури маркетингової системи залізничного транспорту України. Запропоновано принципи реформування та варіант організаційної структури маркетингової вертикалі. ...
  • Жарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I. (Українська асоціація маркетингу, 2007)
    В статті виділені концептуальні ознаки маркетингової системи підприємства залізничного транспорту: двохрівневий характер; розосередження виконання маркетингових функцій; державне регулювання тарифів на перевезення; соціальна ...
  • Шерер, І.Л.; Обнявко, О.В.; Шерер, И.Л.; Обнявко, А.В.; Sherer, I.; Obniavko, O. (Одеський державний економічний університет, 2008)
    У статті розглядаються проблемні питання бухгалтерського обліку та оподаткування продажу товарів з бонусними знижками. Запропоновані напрямки удосконалення бонусних програм шляхом прийняття положень про регламентацію таких ...
  • Шкурупская, И.А.; Шкурупська, І.О.; Shkurupskaya, I. (Одесский государственный экономический университет, 2008)
    В статье рассматривается понятие «гелиоэнергетическое оборудование», направления его использования, а также возможности применения этого оборудования в Украине, дается обзор как мирового, так и национального рынка ...
  • Жарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I. (2008)
    Дисертація присвячена розробці теоретико-методологічних положень та практичних рекомендацій щодо реформування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту України. Виділено специфічні ознаки маркетингової ...
  • Жарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I. (Одеський державний економічний університет, 2008)
    У статті розглядається система маркетингової інформації залізничного транспорту, зміст та методика формування її складових елементів. Запропонована модель реорганізації існуючої системи. Надані рекомендації щодо формування ...
  • Новошинская, Л.В.; Новошинська, Л.В.; Novoshynska, L. (2009)
    Раскрываются проблемы развития маркетинговых исследований на финансовом рынке Украины в ракурсе банковского маркетинга. Характеризуются особенности банковского маркетинга и его обобщение с точки зрения отдельных ученых. ...
  • Новошинская, Л.В.; Новошинська, Л.В.; Novoshynska, L. (2009)
    Дается критическая оценка корректности проведения маркетинговых исследований в деятельности коммерческих банков в региональном разрезе. Анализируются допускаемые неточности в процессе использования маркетинговых технологий ...
  • Шкурупская, И.А.; Шкурупська, І.О.; Shkurupskaya, I. (ІПРЕЕД НАН України, 2009)
    В статье рассмотрены различия между понятиями «маркетинг инноваций» и «инновационный маркетинг», выявлены некоторые потенциальные возможности применения маркетинга инновационных товаров на примере гелиотехники. Определены ...
  • Шкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupskaya, I. (Одеський державний економічний університет, 2009)
    У роботі розглянуто можливості сучасних математичних моделей для прогнозування рівня прийняття геліоенергетичного обладнання ринком України протягом певного часу. Представлено терміни, необхідні для опису кожної моделі. ...
  • Оснач, О.Ф.; Оснач, О.Ф.; Osnach, O. (ТОВ “Центр учбової літератури”, 2009)
    У підручнику розглядаються сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу. Особлива увага відводиться дослідженню ринку промислових товарів,показується їх класифікація, наводяться основні відмінності ...
  • Литовченко, І.Л.; Литовченко, И.Л.; Litovchenko, I. (Наукова думка, 2009)
    Систематизовані сучасні теоретичні уявлення про Інтернет-маркетинг. Досліджено особливості використання Інтернет-простору в економіці, наведено специфіку маркетингових досліджень в Інтернеті, особливості форму¬вання товарної ...
  • Рулінська, О.В.; Рулинская, О.В.; Rulinskaya, O. (Одеський державний економічний університет, 2010)
    Охарактеризовано GAP-аналіз, що входить до системи методів стратегічного маркетингового планування. Визначені основні р озриви, що можуть бути характерними для компаній, що діють на страховому ринку. Охарактеризовані основні ...
  • Місько, Г.А.; Саєнсус, М.А.; Мисько, А.А.; Саенсус, М.А.; Misko, G.; Saiensus, M. (Одеський державний економічний університет, 2010)
    У статті викладено теоретичні аспекти економічної стратегії підприємства та обґрунтовано доцільність використання теорії нечітких множин. Застосовано нечіткі описи при поетапному конструюванні нечітко множинної моделі ...
  • Андрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N. (Економіст, 2010)
    В статті розглядається сутність модернізації концепції маркетингу в межах парадигми сталого розвитку. Обґрунтовується, що сучасне бачення концепції соціально-етичного маркетингу має містити три концептуальні напрямки: ...