Комунікаційна політика підприємства на ринку будівельних матеріалів ТОВ «НАРТЕКС»
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій та особливості їх використання на підприємстві на ринку будівельних матеріалів.
Проаналізовано стан маркетингових комунікацій на підприємстві ТОВ «НАРТЕКС».
Запропоновано нову маркетингову стратегію, яка дозволить досягти поставленої цілі – збільшення об’єму реалізації продукції підприємства ТОВ «НАРТЕКС».
The work deals with the theoretical aspects of the communication policy and it`s particular qualities for the companies on the market of construction materials. Author analysis the state of the marketing communications and suggest the new marketing strategy that will allow the LLC “NARTEKS” to achieve its main target to increase in sales volume of the enterprise products.
The work deals with the theoretical aspects of the communication policy and it`s particular qualities for the companies on the market of construction materials. Author analysis the state of the marketing communications and suggest the new marketing strategy that will allow the LLC “NARTEKS” to achieve its main target to increase in sales volume of the enterprise products.