Управління комплексом маркетингу студії хореографії “Selena”
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
чено теоретичні основи комплексу маркетингу підприємства, проаналізовано еволюційні підходи до управління комплексом маркетингу підприємства.
Проаналізовано комплекс маркетингу підприємства студії хореографії «Selena»; надано організаційно-економічну характеристику діяльності студії хореографії «Selena»; досліджено маркетингове середовище студії хореографії «Selena»
Надано пропозиції щодо покращення організації управління комплексом маркетингу студії хореографії «Selena»; запропоновано рекомендації з удосконалення складових комплексу маркетингу студії хореографії «Selena»; розроблено маркетинговий план та розраховано ефективність рекомендацій з удосконалення комплексу маркетингу студії хореографії «Selena».
The work deals with the the general principles of marketing activity of the enterprise; theoretical foundations of the enterprise marketing-mix are determined, evolutionary approaches to management of the enterprise marketing-mix are analyzed. The marketing-mix of the Selena choreography studio is analyzed; the organizational and economic characteristics of the activity of the Selena choreography studio are given; the marketing environment of the Selena choreography studio is investigated. Suggestions were made to improve the management of the marketing-mix of the Selena choreography studio; recommendations for improving the components of the marketing-mix of the Selena choreography studio are offered; developed a marketing plan and calculated the effectiveness of recommendations for improving the marketing complex of the choreography studio "Selena".
The work deals with the the general principles of marketing activity of the enterprise; theoretical foundations of the enterprise marketing-mix are determined, evolutionary approaches to management of the enterprise marketing-mix are analyzed. The marketing-mix of the Selena choreography studio is analyzed; the organizational and economic characteristics of the activity of the Selena choreography studio are given; the marketing environment of the Selena choreography studio is investigated. Suggestions were made to improve the management of the marketing-mix of the Selena choreography studio; recommendations for improving the components of the marketing-mix of the Selena choreography studio are offered; developed a marketing plan and calculated the effectiveness of recommendations for improving the marketing complex of the choreography studio "Selena".