Формування стратегії розвитку підприємства на ринку інтернет-маркетингу

Abstract

У роботі розглядаються теоретичні аспекти функцій маркетингу та сучасні підходи до їх виконання, особливості електронної комерції як методу забезпечення збуту на ринку послуг інтернет-маркетингу та основні форми електронної комерції. Проаналізовано організаційно-економічну структуру та економічну, маркетингову діяльність підприємства ТОВ «ДІДЖІТАЛ ПРОДЖЕКТС ГРУП». Зроблено маркетингове дослідження споживачів послуг ТОВ «ДІДЖІТАЛ ПРОДЖЕКТС ГРУП» Запропоновано заходи щодо розвитку інтернет-маркетингу ТОВ «ДІДЖІТАЛ ПРОДЖЕКТС ГРУП» та представлено прогнозну економічну оцінка їх ефективності.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of marketing functions and modern approaches to their implementation, features of e-commerce as a method of providing marketing in the market of Internet marketing services and basic forms of e-commerce. The organizational-economic structure and economic, marketing activity of the enterprise are analyzed. Marketing research of consumers of services of the enterprise is made. Measures on development of enterprise Internet marketing are offered and the forecast economic estimation of their efficiency is presented.

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By