Дослідження та прогнозування кон’юнктури товарного ринку (на прикладі ринку чаю)

Abstract

У роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження та прогнозування кон’юнктури ринку, узагальнене поняття ринкової кон’юнктури, визначені особливості товарного ринку, розглянуті основні методики дослідження та прогнозування кон’юнктури ринку, проаналізований сучасний стан світового ринку чайних виробів. Проаналізовані тенденції розвитку ринку чайних виробів в Україні на основі дослідження сировинного сектору, основних показників кон’юнктури ринку та експортно-імпортного потенціалу. Прогнозований розвиток ринку чаю в Україні на майбутні періоді, визначені проблеми і стримуючи фактори та запропоновані шляхи підвищення ефективності функціонування ринку чайних виробів в Україні.
The theoretical aspects of research and prognostication of the state of affairs of market, generalized concept of the market state of affairs, certain features of commodity market, are in process examined, basic methodologies of research and prognostication of the state of affairs of market consider revising, a modern world market of tea wares condition is analysed. The analysed progress of market of tea wares trends are in Ukraine on the basis of research raw material to the sector, basic indexes of the state of affairs of market and export-import potential. Forecast market of tea development in Ukraine on future period, certain problems and restraining factors and offer ways of increase of efficiency of functioning of market of tea wares in Ukraine

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By