Маркетингові комунікації закладів ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Тавернетта»)

Abstract

У роботі розглядаються теоретичні основи комунікаційної політики закладів ресторанного господарства, визначені сутність, поняття та види маркетингових комунікацій, охарактеризовано роль маркетингових комунікацій в досягненні цілей підприємств ресторанного господарства. Проаналізовані основні економічні та фінансові показники діяльності ресторану «Тавернетта». Представлені результати аналізу використання маркетингових комунікацій в ресторані. За результатами аналізу запропонований комплекс заходів щодо удосконалення та підвищення ефективності маркетингових комунікацій в ресторані «Тавернетта». Обґрунтована економічна ефективність їх впровадження, що підкріплено необхідними техніко-економічними розрахунками
The article considers the theoretical foundations of communication policy of restaurants, defines the essence, concepts and types of marketing communications, describes the role of marketing communications in achieving the goals of restaurant enterprises. The main economic and financial indicators of the restaurant "Tavernetta" are analyzed. The results of the analysis of the use of marketing communications in the restaurant are presented. According to the results of the analysis, a set of measures is proposed to improve and enhance the effectiveness of marketing communications in the restaurant "Tavernetta". The economic efficiency of their implementation is substantiated, which is supported by the necessary technical and economic calculations.

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By