Удосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «НВП» «Сеніта»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства, розглянуто сутність, принципи та інструменти маркетингової діяльності підприємства, надана характеристика способам організації та управління маркетинговою діяльністю підприємства та визначено значення маркетингу для підприємства в ринкових умовах. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ТОВ «НВП» «Сеніта»: надано техніко-економічну характеристику діяльності підприємства, досліджено маркетингове середовище компанії, проаналізовані основні складові комплексу маркетингу на підприємстві ТОВ «НВП» «Сеніта. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «НВП» «Сеніта» : розроблено заходи з удосконалення комунікаційної, товарної політики та організації маркетингу на підприємстві ТОВ «НВП» «Сеніта».
The object of the research is the marketing activity of enterprises. The subject of the research is a set of theoretical and practical foundations of forming marketing activity of LLC "RPE" "Senita. The aim is to research the marketing activity of LLC "RPE" "Senita and to develop directions for their improvement. The work deals with the theoretical foundations of enterprise’s marketing activity, considers the essence, principles and tools of marketing in the activity of enterprises, describes the methods of organization and management of marketing in the activity of enterprises and determines the importance of marketing for the enterprise in construction market. The marketing activity of the enterprise LLC "RPE" "Senita" is analyzed in this work. The ways of improvement of marketing activity of LLC "RPE" "Senita" by improvement of communication, commodity policy and the organization of marketing at the enterprise of LLC "RPE" "Senita" have been provided.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються