Доступність товару у роздрібній торгівлі та втрачені продажі

Abstract

Обґрунтовано важливість наявності товарів на полицях та складах. Надана характеристика основним показникам, що характеризують доступність товарів у роздрібному продажі. Доведено вплив рівня доступності товарів на обсяги продажів торговельного підприємства. Визначені основні причини виникнення OOS (Out of Shelf) на торговельному підприємстві. Охарактеризовані основні напрями підвищення рівня доступності товарів у продажу.
It was justified the importance of the goods availability on the shelves and warehouses. The characteristics of the main indicators that characterize the availability of goods in retail were given by the author. The impact of the availability of goods on the commercial enterprise`s sales volume has been proven. The main causes of OOS (Out of Shelf) in a commercial enterprise were identified. The main directions of an increase in the level of availability of goods for sale were characterized.

Description

Citation

Літвінова В. О. Доступність товару у роздрібній торгівлі та втрачені продажі [Електронний ресурс] / В. О. Літвінова, О. С. Кічук // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. – 2018. – Т. 23. – Вип. 7. – С. 130-133. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2018_23_7_28

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By