Напрями удосконалення діяльності на ринку подієвого туризму (на прикладі туроператора «Бумеранг Тур»
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування сучасного стану подієвого туризму. Висвітлено роль та значення фестивалів у формуванні конкурентоспроможного продукту на туристичному ринку України. Проаналізовано рівень кількості фестивальних заходів, що проводяться на території України. Надано загальну характеристику туристичного підприємства ТОВ «Бумеранг Тур». Проаналізовано фінансову-господарську діяльність ТОВ «Бумеранг Тур» за 2017-2019 роки.
Запропоновано проектування та впровадження нових туристичних продуктів «Вгору до мрій» та «Музичний атлас», які присвячені певним фестивалям. Проведено калькуляція даних турів. Обґрунтована економічна доцільність впровадження даних турів до асортименту ТОВ «Бумеранг Тур».
Description
Keywords
подієвий туризм, фестивальний туризм, економічна ефективність, CVP-аналіз, ефективність господарської діяльності, постійні витрати, змінні витрати, точка безбитковості, event tourism, festival tourism, cost-effectiveness, CVP-analysis, business efficiency, fixed costs, variable costs, break-even point, 242 туризм, кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу