Прямий маркетинг у сфері вищої освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Традиційно одним і головних інструментів комунікаційної політики навчальних закладів є прямі продажі, які дозволяють сформувати інформаційний контент, чітко спрямований на кожну цільову групу–потенційні абітурієнти (випускники шкіл, молодші спеціалісти, бакалаври), батьки, вчителі шкіл. Саме ефективний контент дозволяє абітурієнтам зробити усвідомлений вибір навчального закладу і спеціальності.
Traditionally, one of the main tools of communication policy of educational institutions are direct sales, which allow to form information content clearly aimed at each target group - potential entrants, parents, school teachers. It is effective content that allows applicants to make an informed choice of educational institution and specialty.

Опис

Бібліографічний опис

Жарська І. О. Прямий маркетинг у сфері вищої освіти / І. О. Жарська // Experimental and theoretical research in modern science: тези доп. I Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кишинів, 16-18 листопада 2020 року). – Кишинів (Молдова), 2020. – С. 102-103.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються