Удосконалення маркетингової діяльності некомерційного підприємства сфери охорони здоров’я КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
У роботі розглядаються передумови виникнення маркетингу в сфері некомерційної діяльності; основні напрямки взаємодії комерційного і некомерційного маркетингу; особливості маркетингу некомерційних підприємтсв сфери охорони здоров’я.
Проаналізовано діяльності комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради; надано характеристику комплексу маркетингу комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради та досліджено сучасні тенденції ринку медичних послуг в Україні.
Рекомендовано інструменти інтернет-маркетингу некомерційних підприємств; обгрунтовано маркетингові фактори зростання соціального ефекту некомерційного підприємства; запропоновано заходи з фандрейзингової політики некомерційного підприємства для залучення фінансування в ринкових умовах.
The paper considers the prerequisites for the emergence of marketing in the field of non-profit activities; features of interaction of commercial and non-commercial marketing; features of marketing of non-profit enterprises in the field of health care. The activities of the municipal non-profit enterprise "City Hospital № 5" are analyzed; the characteristic of the marketing complex of the municipal non-profit enterprise "City Hospital № 5" is given and the modern tendencies of the market of medical services in Ukraine are investigated. Internet marketing tools for non-profit enterprises are recommended; the marketing factors of growth of social effect of the nonprofit enterprise are substantiated; measures for fundraising policy of a non-profit enterprise to attract financing in market conditions are proposed.
The paper considers the prerequisites for the emergence of marketing in the field of non-profit activities; features of interaction of commercial and non-commercial marketing; features of marketing of non-profit enterprises in the field of health care. The activities of the municipal non-profit enterprise "City Hospital № 5" are analyzed; the characteristic of the marketing complex of the municipal non-profit enterprise "City Hospital № 5" is given and the modern tendencies of the market of medical services in Ukraine are investigated. Internet marketing tools for non-profit enterprises are recommended; the marketing factors of growth of social effect of the nonprofit enterprise are substantiated; measures for fundraising policy of a non-profit enterprise to attract financing in market conditions are proposed.
Опис
Бібліографічний опис
Прохорова А. М. Удосконалення маркетингової діяльності некомерційного підприємства сфери охорони здоров’я КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / А. М. Прохорова; наук. кер. О. В. Рулінська; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 109 с.