Інформаційно-комунікаційна складова брендингу територій
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім «Гельветика»
Abstract
Брендинг території із застосуванням digital-технологій створює образ успішного, сучасного, цифрового та розумного місця, в якому люди об‘єднані не для банального проживання, а для постійного розвитку в усіх сферах життя. Робота досліджує особливості використання інструментів ІКТ для створення унікального та ефективного образу міста за допомогою найвідоміших прикладів.
Branding the territory with the use of digital technologies creates the image of a successful, modern, digital and smart place, where people are united not for banal living, but for constant development in all spheres of life. The work explores the features of using ICT tools to create a unique and effective image of the city with the help of the most famous examples.
Branding the territory with the use of digital technologies creates the image of a successful, modern, digital and smart place, where people are united not for banal living, but for constant development in all spheres of life. The work explores the features of using ICT tools to create a unique and effective image of the city with the help of the most famous examples.
Description
Citation
Тарасова К. І. Інформаційно-комунікаційна складова брендингу територій / К. I. Taрасова // Маркетинг : виклики та рішення : матеріали Міжнародної науково-методичної конференції, 21 квітня 2021. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2021. ‒ С. 151-154.