Взаємодія менеджменту та маркетингу в управлінні сучасним банком

Анотація

Стаття присвячена дослідженню теоретичних питань взаємодії менеджменту та маркетингу, як основних складових управління сучасним банком. В роботі надані результаті дослідження, теоретичного узагальнення та нового рішення наукової проблеми управління банківським бізнесом.
Статья посвящена исследованию теоретических вопросов взаимодействия менеджмента и маркетинга, как основных составляющих управления современным банком. В работе представлены результаты исследования, теоретического обобщения и нового решения научной проблемы управления банковским бизнесом.
The article is intended to introduce the theoretical analysis of the marketing and management interaction that are the main modern components of a bank administration. The ways of the bank marketing and management conceptions development are analyzed and the interaction area of these categories are defined. This paper offers results of the research, theoretical generalizations and new solutions of the science problem in the banking administration.

Опис

Бібліографічний опис

Завадська Д. В. Взаємодія менеджменту та маркетингу в управлінні сучасним банком / Д. В. Завадська // Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії. Економічні науки:збірник наукових праць. – Чернівці: БДФА, 2009. - Вип.1 (14). - С. 334-347.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються