Актуалізація проблеми пропаганди в умовах розвитку інформаційного суспільства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

Пропаганда, як ми її знаємо, активно почала застосовуватися з Першою світовою війною. Раніше навіть сам цей термін використовувався не дуже часто, тому можна стверджувати, що пропаганда насправді є явищем ХХ століття. Але з огляду на те, що сьогоднішній світ характеризується швидким розвитком технологій, активне використання соціальних мереж та інших медіа-ресурсів створює можливість для маніпулювання суспільними думками та формування негативних стереотипів, проблема пропаганди стає ще більш актуальною.
Propaganda, as we know it, began to be actively used with the First World War. Previously, even this term itself was not used very often, so it can be argued that propaganda is actually a phenomenon of the 20th century. But given the fact that today's world is characterized by the rapid development of technologies, the active use of social networks and other media resources creates an opportunity for manipulating public opinion and forming negative stereotypes, the problem of propaganda becomes even more urgent.

Опис

Бібліографічний опис

Юшкевич Ю.С. Актуалізація проблеми пропаганди в умовах розвитку інформаційного суспільства / Ю.С. Юшкевич // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 26-27 квітня 2023 р.) / Одеський національний економічний університет. – Одеса: ОНЕУ, 2023. – С. 13-15.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються