Значення винних турів для розвитку виноробного туризму в Одеському регіоні
Loading...
Files
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний економічний університет
Abstract
За даними Всесвітньої туристичної організації одним із найпопулярніших видів міжнародного туризму є різноманітні тематичні тури, одним із яких набули популярності винні тури 1. Доволі широке розповсюдження в теорії та практиці туризму отримало поняття «винний туризм» як спеціалізований вид туризму, під час якого споживачі «не тільки мають бажання відпочити протягом туру, а й дізнатися щось нове про історію та культуру споживання вина»
According to the World Tourism Organization, one of the most popular types of international tourism is a variety of thematic tours, one of which has gained popularity is wine tours 1. The concept of "wine tourism" as a specialized type of tourism, during which consumers "not only have a desire to relax during the tour, but also to learn something new about the history and culture of wine consumption" has become quite widespread in the theory and practice of tourism.
According to the World Tourism Organization, one of the most popular types of international tourism is a variety of thematic tours, one of which has gained popularity is wine tours 1. The concept of "wine tourism" as a specialized type of tourism, during which consumers "not only have a desire to relax during the tour, but also to learn something new about the history and culture of wine consumption" has become quite widespread in the theory and practice of tourism.
Description
Науковий керівник Мартинова Н. С.
Keywords
Citation
Александрова І. О. Значення винних турів для розвитку виноробного туризму в Одеському регіоні / І. О. Александрова // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 15-20.