Методи оцінювання ефективності PR-діяльності
Вантажиться...
Файли
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
Маркетингові комунікації - це діяльність компанії з інформування, переконання та нагадування ЦА про свою продукцію, стимулювання збуту, налагодження партнерських відносин між компанією та громадськістю тощо. Маркетинг-мікс включає рекламу, стимулювання збуту, зв'язки з громадськістю та персональний продаж
Marketing communications is the activity of the company to inform, convince and remind the target audience about its products, stimulate sales, establish partnership relations between the company and the public, etc. The marketing mix includes advertising, sales promotion, public relations, and personal selling
Marketing communications is the activity of the company to inform, convince and remind the target audience about its products, stimulate sales, establish partnership relations between the company and the public, etc. The marketing mix includes advertising, sales promotion, public relations, and personal selling
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Барановська М. В. Методи оцінювання ефективності PR-діяльності / М. В. Барановська, Л.О. Стрій // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 96-98.