Методи оцінювання ефективності PR-діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

Маркетингові комунікації - це діяльність компанії з інформування, переконання та нагадування ЦА про свою продукцію, стимулювання збуту, налагодження партнерських відносин між компанією та громадськістю тощо. Маркетинг-мікс включає рекламу, стимулювання збуту, зв'язки з громадськістю та персональний продаж
Marketing communications is the activity of the company to inform, convince and remind the target audience about its products, stimulate sales, establish partnership relations between the company and the public, etc. The marketing mix includes advertising, sales promotion, public relations, and personal selling

Опис

Бібліографічний опис

Барановська М. В. Методи оцінювання ефективності PR-діяльності / М. В. Барановська, Л.О. Стрій // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 96-98.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються