Розробка маркетингової інноваційної стратегії підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

Робота присвячена розробці та впровадженню інноваційної маркетингової стратегії для ветеринарної клініки «Айболит». Актуальність дослідження обумовлена необхідністю адаптації ветеринарних установ до змін у поведінці споживачів, зростанням конкуренції на ринку послуг, цифровізацією та зростаючою потребою у високоякісному сервісі для домашніх тварин. Практичне значення роботи полягає у можливості застосування запропонованої стратегії на прикладі ветеринарної клініки «Айболит», що дозволить підвищити рівень обслуговування клієнтів, розширити ринок послуг і зміцнити конкурентні позиції підприємства. The aim of the study is to justify the type of innovative marketing strategy and develop tools for its implementation to improve the operational efficiency, competitiveness, and profitability of the "Aibolit" clinic. The practical value of the thesis lies in the applicability of the proposed strategy for the "Aibolit" veterinary clinic, which can enhance customer service, expand the range of services, and strengthen the competitive position of the enterprise.

Опис

Бібліографічний опис

Ященко, В.І. Розробка маркетингової iнновацiйної стратегiї пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Валерiя Iгорiвна Ященко ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус . - ОНЕУ , 2025. - 106 с.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються