Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки
Loading...
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Знання
Abstract
Монографія присвячена розробленню теоретичних положень і методико-практичних рекомендацій щодо маркетингової комунікативної діяльності підприємств метизної підгалузі. На основі використання методів маркетингового та статистичного аналізу досліджено особливості маркетингових комунікацій за умов інформаційної економіки та з урахуванням специфіки підгалузі. Доведено необхідність використання віртуального простору для підвищення ефективності маркетингових комунікацій, розглянуто комунікативну діяльність з позицій інтеграції реального та інтернет-простору.
Description
монографія
Citation
Окландер М. А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки: монографія / М. А.Окландер, І. Л. Литовченко, М. І. Ботушан. – К.: Знання, 2011.