Розробка плану маркетингу для підприємства «Курси іноземних мов «Інтерлінгва»
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Мета дослідження - виявити особливості організації та проведення розробки плану маркетингу на підприємстві (на прикладі підприємства «Курси іноземних мов «Інтерлінгва»).
Цель исследования - выявить особенности организации и проведения разработки плана маркетинга на предприятии (на примере предприятия «Курсы иностранных языков «Интерлингва»).
The purpose of the study was to reveal the peculiarities of organizing and conducting the development of a marketing plan for the enterprise (for example enterprise "foreign languages Courses "Interlingua").
Цель исследования - выявить особенности организации и проведения разработки плана маркетинга на предприятии (на примере предприятия «Курсы иностранных языков «Интерлингва»).
The purpose of the study was to reveal the peculiarities of organizing and conducting the development of a marketing plan for the enterprise (for example enterprise "foreign languages Courses "Interlingua").