Удосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на вітчизняному ринку, досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад» шляхом розробки рекомендацій щодо вдосконалення комунікативної політики підприємства, його виставкової діяльності та надання заходів щодо створення сервісного центру.
The paper deals with the theoretical foundations of marketing activities of enterprises, analyzed the marketing activities of the enterprise in the domestic market, studied the marketing environment of the enterprise and its marketing mix using such methods as competitive analysis, STEP-analysis, SWOT-analysis. The main directions of improvement of marketing activity of LLC Telekart-Pribor by development of recommendations for improvement of communicative policy of the enterprise, its exhibition activity and providing measures for creation of the service center are offered.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються