Формування системи збалансованих показників BSC, як основи забезпечення реалізації стратегії підприємства (на прикладі ПАТ «Ексімнафтопродукт»)
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі розглядаються теоретичні аспекти збалансованої системи показників, суть понять «стратегія» та «система збалансованих показників», види стратегій підприємства, історія розвитку концепції збалансованих показників BSC та методологічні аспекти розробки і впровадження системи збалансованих показників для підприємства.
The theoretical aspects of the balanced system of indicators, the essence of the concepts of "strategy" and "system of balanced indicators", types of enterprise strategies, history of development of the concept of balanced indicators of the BSC and methodological aspects of the development and implementation of a system of balanced indicators for the enterprise are considered in the paper.
The theoretical aspects of the balanced system of indicators, the essence of the concepts of "strategy" and "system of balanced indicators", types of enterprise strategies, history of development of the concept of balanced indicators of the BSC and methodological aspects of the development and implementation of a system of balanced indicators for the enterprise are considered in the paper.