Формування комунікативної стратегії підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі досліджено основні підходи до вивчення поняття «комунікативна стратегія» та вивчено основні класифікації комунікативних стратегій підприємства. Проаналізовано ринок коньяку України визначено основні фактори його скорочення. Сформовано рекомендації щодо формування комунікативної стратегії ПрАТ «Одеський коньячний завод» на основі концепції життєвого циклу товару та розроблено заходи з реалізації комунікативної стратегії підприємства.
The paper investigates the main approaches to the study of the concept of "communicative strategy" and studies the main classifications of the company's communication strategies. The market of cognac of Ukraine has been analyzed. The main factors of its reduction are determined. The recommendations for the formation of the communicative strategy of PJSC "Odessa Cognac Factory" on the basis of the product life cycle concept were formulated and measures for implementing the communicative strategy of the enterprise were developed.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються