Використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні статистичних методів оцінювання ризиків

Abstract

Розглянуто особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій на різних етапах викладання дисципліни статистичних методів оцінювання ризиків: під час пояснення нового матеріалу, на етапі закріплення знань, при самостійній роботі, під час узагальнення та систематизації нових знань.
The peculiarities of the use of information and communication technologies at different stages of teaching the discipline of statistical methods of risk assessment are considered: during the explanation of the new material, at the stage of consolidation of knowledge, during the independent work, during the generalization and systematization of new knowledge.

Description

Citation

Тарасова К. І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні статистичних методів оцінювання ризиків / К. І. Тарасова // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: матеріали ІІ міжнародної науково-методичної конференції (31 січня – 1 лютого 2018). – Одеса: ОНЕУ, 2019. – С. 192-194.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By