Комунікативна політика в системі маркетингу Одеського національного економічного університету на ринку освітніх послуг
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У роботі розглядаються теоретичні аспекти комунікативної політики соціального маркетингу освітніх послуг; розглянуті основні поняття та цілі комунікативної діяльності на ринку освітніх послуг, розглянута необхідність використання інструментів стратегічного маркетингового менеджменту у закладах вищої освіти України.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of communicative policy of social marketing of educational services; the main concepts and goals of communicative activity in the educational services market are considered, the necessity of using strategic marketing management tools in higher education institutions of Ukraine is considered.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of communicative policy of social marketing of educational services; the main concepts and goals of communicative activity in the educational services market are considered, the necessity of using strategic marketing management tools in higher education institutions of Ukraine is considered.
Description
Keywords
маркетинг освітніх послуг, університет, комунікативні політика, ринок освітніх послуг, стратегічний маркетинговий менеджмент, ефективність, інструменти маркетингової політики комунікацій, marketing education services, university, communication policy, education services market, strategic marketing management, efficiency, tools marketing communication policy