Ефективний розвиток міжнародного туризму в Україні

Abstract

Досліджуються основні проблеми, що стосуються розвитку міжнародного туризму взагалі та окремих його складових. Висвітлюється проблематика конкурентоспроможності України на світовому ринку міжнародного туризму, сучасний стан українського туризму, а також особливості його розвитку в умовах євроінтеграції. Розглянуто ринок туризму України у контексті його інтеграції в загальне середовище ЄС, додаткового поштовху розвитку інфраструктури. Визначено стратегію підвищення привабливості України як суб'єкту ринку туристичних послуг на міжнародному рівні. Кваліфікаційна робота містить 104 сторінки, 11 таблиць, 17 рисунків, 4додатки та список використаних джерел із 65 найменувань.
The basic problems relating to the development of international tourism in general and its individual components are studied. Reveals the problems of Ukraine's competitiveness in the international tourism market, the current state of Ukrainian tourism, and also its development in conditions of Eurointegration. The international tourism market of Ukraine in the context of its integration into the general environment of the EU, an additional impetus to the development of infrastructure are researched. The strategy of increasing the attractiveness of Ukraine as a subject of the tourist market at the international level is defined.

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By