Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Репозитарій Одеського нацiонального економічного унiверситету
Перегляд зібрання за групою - Теми quality
Перейти до:
0-9
А
Б
В
Г
Ґ
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ю
Я
Ь
|
Э
Ё
Ъ
Ы
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 48 до 67 із 115
< назад
далі >
Попередній перегляд
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2017
Питання визначення якості готельних послуг
Давиденко, І.В.
;
Давыденко, И.В.
;
Davydenko, I.
2013
Показники якості та життєві цикли захищених інформаційно-вимірювальних систем
Скопа, О.О.
;
Скопа, А.А.
;
Skopa, A.
2023
Поліпшення якості надання готельних послуг( за матеріалами готелю «Карпатська Ружа»)
Гудь, О.Ю.
2013
Поліпшення якості надання житлово-комунальних послуг в контексті реформування житлово-комунального сектора
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2013
Проблематика якості послуг Інтернет-провайдерів
Скопа, О.О.
;
Скопа, А.А.
;
Skopa, A.
2019
Проблеми імплементації міжнародних стандартів якості на туристичних підприємствах
Бедрадіна, Г.К.
;
Bedradina, G.
2013
Проблемы оценки качества работы современных линейных генераторов псевдослучайных последовательностей
Казакова, Н.Ф.
;
Казакова, Н.Ф.
;
Kazakova, N.
2012
Процедура експертного оцінювання якості послуг кабельного телебачення
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2022
Розробка рекомендацiй щодо удосконалення збутової полiтики ТОВ "Елекран Софт"
Шнаревич, А.В.
2016
Система менеджмента качества по новой версии стандарта ISO 9001:2015 – залог успешного развития отечественных предприятий
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2014
Система менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання освітніх послуг
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2018
Статистическая характеристика кредитной деятельности банков Украины
Погорелова, Т.В.
;
Погорєлова, Т.В.
;
Pogorelova, T.
2020
Стратегічні напрями підвищення якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу на прикладі ресторану «di Mare»
Мостова, К.А.
2019
Теоретико-методичні підходи до оцінювання ефективності судово-експертної діяльності
Хомутенко, А.В.
;
Khomutenko, А.
2019
Теоретичні основи та діюча практика обліку, аудиту та аналізу розрахунків з кредиторами (на прикладі ТОВ «ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД»)
Римський, Д.В.
2022
Теоретичні основи та діюча практика обліку, контролю та аналізу дебіторської заборгованості (на прикладі ТОВ ВЛАСТА КП)
Гашибаязова, М.В.
2022
Теоретичні основи та діюча практика обліку, контролю та аналізу розрахунків з кредиторами (на прикладі ТОВ ВЛАСТА КП)
Хмель, В.Ю.
2006
Теоретичні та методологічні засади формування цілісної системи внутрішнього контролю в управлінні промисловим підприємством
Максімова, В.Ф.
;
Максимова, В.Ф.
;
Maximova, V.
2016
Товарні інновації: розробка та експертна оцінка
Кунділовська, Т.А.
;
Захарчук, В.Г.
;
Траченко, Л.А.
;
Кулинич, О.А.
;
Кундиловская, Т.А.
;
Захарчук, В.Г.
;
Траченко, Л.А.
;
Кулініч, О.А.
;
Kundilovskaya, T.
;
Zakharchuk, V.
;
Trachenko, L.
;
Kulinich, O.
2019
Товарознавча експертиза та визначення ефективних засобів виявлення фальсифікації молочних продуктів
Бунич, І.П.