Перегляд зібрання за групою - Теми quality

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 48 до 67 із 115 < назад   далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2017Питання визначення якості готельних послугДавиденко, І.В.; Давыденко, И.В.; Davydenko, I.
2013Показники якості та життєві цикли захищених інформаційно-вимірювальних системСкопа, О.О.; Скопа, А.А.; Skopa, A.
2023Поліпшення якості надання готельних послуг( за матеріалами готелю «Карпатська Ружа»)Гудь, О.Ю.
2013Поліпшення якості надання житлово-комунальних послуг в контексті реформування житлово-комунального сектораТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2013Проблематика якості послуг Інтернет-провайдерівСкопа, О.О.; Скопа, А.А.; Skopa, A.
2019Проблеми імплементації міжнародних стандартів якості на туристичних підприємствахБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2013Проблемы оценки качества работы современных линейных генераторов псевдослучайных последовательностейКазакова, Н.Ф.; Казакова, Н.Ф.; Kazakova, N.
2012Процедура експертного оцінювання якості послуг кабельного телебаченняТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2022Розробка рекомендацiй щодо удосконалення збутової полiтики ТОВ "Елекран Софт"Шнаревич, А.В.
2016Система менеджмента качества по новой версии стандарта ISO 9001:2015 – залог успешного развития отечественных предприятийТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2014Система менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання освітніх послугТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2018Статистическая характеристика кредитной деятельности банков УкраиныПогорелова, Т.В.; Погорєлова, Т.В.; Pogorelova, T.
2020Стратегічні напрями підвищення якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу на прикладі ресторану «di Mare»Мостова, К.А.
2019Теоретико-методичні підходи до оцінювання ефективності судово-експертної діяльностіХомутенко, А.В.; Khomutenko, А.
2019Теоретичні основи та діюча практика обліку, аудиту та аналізу розрахунків з кредиторами (на прикладі ТОВ «ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД»)Римський, Д.В.
2022Теоретичні основи та діюча практика обліку, контролю та аналізу дебіторської заборгованості (на прикладі ТОВ ВЛАСТА КП)Гашибаязова, М.В.
2022Теоретичні основи та діюча практика обліку, контролю та аналізу розрахунків з кредиторами (на прикладі ТОВ ВЛАСТА КП)Хмель, В.Ю.
2006Теоретичні та методологічні засади формування цілісної системи внутрішнього контролю в управлінні промисловим підприємствомМаксімова, В.Ф.; Максимова, В.Ф.; Maximova, V.
2016Товарні інновації: розробка та експертна оцінкаКунділовська, Т.А.; Захарчук, В.Г.; Траченко, Л.А.; Кулинич, О.А.; Кундиловская, Т.А.; Захарчук, В.Г.; Траченко, Л.А.; Кулініч, О.А.; Kundilovskaya, T.; Zakharchuk, V.; Trachenko, L.; Kulinich, O.
2019Товарознавча експертиза та визначення ефективних засобів виявлення фальсифікації молочних продуктівБунич, І.П.