Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10032
Title: Управління якістю та конкурентоспроможністю послуг на ринку роздрібної торгівлі» (на прикладі ТОВ «Сільпо-ФУД)
Other Titles: Managing the quality and competitiveness of services in the retail market" (for example, "Silpo-FUD" Ltd)
Authors: Артеменко, А.А.
Issue Date: 2019
Keywords: якість послуг
конкурентоспроможність
підвищення якості
роздрібна торгівля
торгівельне підприємство
рівень якості продукції
quality of services
competitiveness
quality improvement
retail trade
trade enterprise
quality level of products
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності поняття «якість та конкурентоспроможність послуг», особливості управління якістю та конкурентоспроможністю торгівельного підприємства та сучасні методики оцінки якості послуг.
The work deals with the theoretical aspects the concept of "quality and competitiveness of services", peculiarities of quality management and competitiveness of the trade enterprise and modern methods of service quality assessment are considered in the paper.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10032
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.