Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10421
Title: Methods of definition of tourism product quality
Other Titles: Методи визначення якості туристичного продукту
Authors: Bedradina, G.
Бедрадіна, Г.К.
Citation: Methods of definition of tourism product quality / G. Bedradina // Socio-economic research bulletin;Odessa National Economic University. – Odessa, 2011. – No. 1 (41). – pp. 5-7.
Issue Date: 2011
Publisher: Одеський державний економічний університет
Keywords: tourism product quality
quality level of tourist product
quality of servicing
якість туристичного продукту
рівень якості туристичного продукту
якість обслуговування
Abstract: The basic functions of tour operator’s activity are considered: industrial and serving. Taking into account the listed functions two kinds of quality of services of the tour operator are allocated: quality of a tourist product and quality of servicing. Qualimetrical methods of an estimation of services are offered.
Розглянуто основні функції діяльності туроператора: промислові та обслуговуючі. Приймаючи з урахуванням перелічених функцій виділяються два види якості послуг туроператора: якість туристичного продукту та якість обслуговування. Кваліметричні методи оцінки послуги пропонуються.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10421
Appears in Collections:Випуск 1, № 41
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Methods of definition of tourism product quality.pdf215,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.