Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10550
Title: Комунікаційна політика підприємства на ринку будівельних матеріалів ТОВ «НАРТЕКС»
Other Titles: Communication policy of the company on the market of construction materials LLC “NARTEKS”
Authors: Козак, М.О.
Issue Date: 2019
Keywords: маркетингові комунікації
маркетинг ринку будівельних матеріалів
комунікаційна політика
комунікаційна політика підприємства
marketing communications
marketing on the market of construction materials
communication policy
company`s communication policy
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій та особливості їх використання на підприємстві на ринку будівельних матеріалів. Проаналізовано стан маркетингових комунікацій на підприємстві ТОВ «НАРТЕКС». Запропоновано нову маркетингову стратегію, яка дозволить досягти поставленої цілі – збільшення об’єму реалізації продукції підприємства ТОВ «НАРТЕКС».
The work deals with the theoretical aspects of the communication policy and it`s particular qualities for the companies on the market of construction materials. Author analysis the state of the marketing communications and suggest the new marketing strategy that will allow the LLC “NARTEKS” to achieve its main target to increase in sales volume of the enterprise products.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10550
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf386,94 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf148,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.