Управління маркетингом підприємств на прикладі ФОП «Сидоров»

Abstract

У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетингом на підприємстві, його сутність і зміст, принципи і підходи розробки комплексу маркетингу в організації та особливості маркетингу сільськогосподарської продукції. Досліджено сучасний стан ринку сільськогосподарської продукції в Україні. Проаналізовано комплекс маркетингу на підприємстві ФОП «Сидоров», його ефективність та рівень конкурентоспроможності. Запропоновано заходи для подальшого вдосконалення удосконалення організації, планування, контролю та збутової політики на підприємстві.
The work deals with the theoretical aspects of marketing management in an enterprise, its essence and content, principles and approaches to the development of a marketing mix in an organization, and marketing features of agricultural products. The current state of the market of agricultural products in Ukraine is investigated. Author analysis the marketing mix at the enterprise PE "Sydorov", its effectiveness and level of competitiveness. The proposed measures to further improve the improvement of the organization, planning, control and sales policy in the enterprise.

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By