Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10554
Title: Організація та управління маркетинговою діяльністю підприємства ТОВ “Сільпо-ФУД”
Other Titles: Organization and management of marketing activities of the enterprise «Silpo-FUD»
Authors: Сергутіна, Т.І.
Issue Date: 2019
Keywords: маркетинг
комплекс маркетингу
комунікативна політика
інтернет-маркетинг
рекламна діяльність
marketing
co marketing complex
mmunicative policy
internet marketing
advertising activities
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти організації та управління маркетингом підприємства роздрібної торгівлі. Проаналізовано діяльність ТОВ «Сільпо-ФУД», основні фінансові показники, маркетингове середовище та комплекс маркетингу. Було проведено дослідження, направлене на визначення ефективності комунікативних заходів компанії. Запропоновано вирішення існуючих проблем, шляхом розробки нових та вдосконалення старих комунікативних заходів. Зокрема, зовнішня реклама, реклама на телебаченні та Інтернет-реклама.
The work deals with the theoretical aspects theoretical aspects of organization and management of marketing of retail business. Author analysis activity of "Silpo-FUD", main financial indicators, marketing environment and marketing complex. A study was conducted to determine the effectiveness of the company's communication activities. The solution of existing problems is proposed, by developing new and improving old communicative measures. In particular, outdoor advertising, television advertising and Internet advertising.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10554
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf254,51 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf245,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.