Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10565
Title: Розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТОР СЕРВІС»
Other Titles: Development of recommendations for improving the marketing product policy of DISTRIBUTOR SERVICE LLC
Authors: Клименко, М.Ф.
Issue Date: 2019
Keywords: маркетинг
маркетингова товарна політика
АВС аналіз
SWOT аналіз
кореляційно-регресійний аналіз
інтернет
реклама
економічна ефективність
marketing
marketing product policy
ABC analysis
SWOT analysis
correlation and regression analysis
Internet
advertising
economic efficiency
Abstract: Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження - процес формування маркетингової товарної політики на підприємстві ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТОР СЕРВІС». В роботі розглядаються сутність маркетингової товарної політики, методи аналізу товарної політики підприємства, а саме SWOT-аналіз, PEST-аналіз, ABC-аналіз, XYZ-аналіз. Проаналізована господарська діяльність ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТОР СЕРВІС», комплекс маркетингу ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТЕР СЕРВІС», сучасний стан маркетингової товарної політики торгово-посередницької діяльності ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТЕР СЕРВІС». Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової товарної політики у торгово-посередницькому підприємстві. Представлена прогнозна оцінка ефективності напрямів удосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницького підприємства.
Qualification work consists of three sections. The object of research is the process of formation of the marketing product policy at the enterprise DISTRIBUTOR SERVICE LLC. The paper examines the essence of the marketing product policy, methods for analyzing the product policy of the enterprise, namely, SWOT-analysis, PEST-analysis, ABC-analysis, XYZ-analysis. Analyzed the economic activities of LLC DISTRIBUTOR SERVICE, the marketing mix of LLC SERVICE Distributors, the current state of the marketing product policy of trading and intermediary activities of LLC SERVICE distributors. The directions of improving the marketing product policy in trade and intermediary enterprises are proposed. The forecast estimation of efficiency of directions of improvement of marketing activity of trade and intermediary enterprise is presented.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10565
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf297,39 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf138,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.