Маркетингові та виробничі аспекти розробки бізнес- плану створення ресторанного підприємства

Abstract

У роботі розглядаються теоретичні аспекти, які розкривають сутність та значення бізнес-планування в ринковій економіці, класифікацію бізнес планів та етапи розробки бізнес-плану інвестиційного проекту. Досліджений сучасний стан ресторанного господарства в Україні, надана характеристика підприємства та його послуг, розроблений маркетинговий план обґрунтування інвестиційного проекту створення в місті Одесі кав’ярні. Представлені результати маркетингових досліджень дозволяють отримати об’єктивну оцінку поточного і перспективного попиту на послуги проектованого закладу. В організаційному плані визначена потреба в персоналі та вимоги до нього, проведені розрахунки фонду заробітної плати. Особливу увагу приділено ресурсному та операційному обґрунтуванню проекту, розраховані очікувані доходи підприємства на перший рік діяльності, визначені склад та сума капітальних та постійних витрат.
The theoretical aspects that reveal the essence and importance of business planning in a market economy, the classification of business plans and the stages of developing a business plan for an investment project are considered in this paper. The state of the restaurant economy in Ukraine is analyzed, the characteristics of the enterprise and its services are given, the marketing plan of the investment project of creation of cafes in Odessa is developed. The presented marketing research results allow an objective assessment of the current and future demand for services of the projected institution. The organizational plan identifies the need for personnel and requirements for it, and calculates the salary fund. Particular attention is paid to the resource and operational substantiation of the project, the expected income of the enterprise for the first year of diligence is calculated, the composition and the amount of capital and fixed costs are determined.

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By