Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10661
Title: Шляхи підвищення ефективності функціонування готелів
Other Titles: The ways to improve hotels performance»
Authors: Сахошко, Ю.П.
Issue Date: 2019
Keywords: готель
ефективність
готельне господарство
бізнес-готель
економічна діяльність
hotel
efficiency
hotel industry
business hotel
economic activity
Abstract: Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес підвищення ефективності функціонування готелів. Предметом дослідження є науково-практичні питання підвищення ефективності функціонування готелів на прикладі готелю «Аларус». Метою роботи є розробка заходів та пропозицій щодо підвищення ефективності функціонування готелю «Аларус». У роботі проаналізовано загальні поняття «готель», «ефективність» і його застосування у готельному господарстві, а також методика розрахунку показників ефективності функціонування готелів. Аналізується стан господарсько-економічної діяльності готелю «Аларус». Оцінюється ефективність впровадження заходів щодо підвищення ефективності функціонування готелю. За результатами дослідження сформульована доцільність застосування бонусних програм для проживаючих та впровадження додаткових послуг. Проаналізована її ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходу.
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used. The object of research is the process of improving the functioning of hotels. The subject of the scientific and practical questions of increasing the efficiency of hotels functioning on the example of the hotel "Alarus". The aim of the work is develop measures and proposals for improving the efficiency of the hotel "Alarus". The work analyzes the general concepts of "hotel", "efficiency" and its application in the hotel industry, as well as the methodology for calculating the performance of hotels. The state of economic activity of the hotel "Alarus" is analyzed. Evaluating the effectiveness of implementing measures to improve the functioning of the hotel. The results of the study formulated the feasibility the bonus programs for the tourists and introduction of additional services. It analyzes its efficiency, taking into account the profit for the costs of introducing the measures.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10661
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сахошко Ю.П. Реферат.pdf241,92 kBAdobe PDFView/Open
Кваліфікаційна робота.pdf297 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.