Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10706
Title: Удосконалення системи маркетингу на підприємстві (на прикладі ресторану «Горець»)
Other Titles: Economic justification the enterprise development strategies» (on an example of the restaurant "Gorets)
Authors: Фарамазова, В.Н.
Issue Date: 2019
Keywords: маркетинг
рестораний бізнес
макро та мікросередовище підприємства
SWOT-аналіз
вдосконалення маркетингової діяльності
економічна ефективність проектних рішень
marketing
restaurant business
macro and micro-environment of the enterprise
SWOT analysis
improvement of marketing activities
economic efficiency of design solutions
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності у ресторанному бізнесі, інструменти підвищення ефективності діяльності підприємства та основні тенденції розвитку українського ресторанного бізнесу. Проаналізовано поточну маркетингову діяльність ресторану «Горець». Запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності ресторану «Горець» та проведена оцінка ефектиності проекти рішень
Qualifying work for obtaining a bachelor's degree from the specialty "Tourism" for the educational program "Economics and Management of Tourism Activity" Odessa National University of Economics. - Odessa, 2019. The work deals with the theoretical aspects of marketing activities in the restaurant business, tools to improve the efficiency of the enterprise and the main trends in the development of the Ukrainian restaurant business. Author analysis the current marketing activity of the restaurant "Gorets".
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10706
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фарамазова В.Н. Реферат.pdf222,35 kBAdobe PDFView/Open
Кваліфікаційна робота.pdf495,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.