Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10724
Title: Удосконалення зовнішньоекономічної діяльності торгово-посередницької фірми (на прикладі ТОВ «Термопал»)
Other Titles: Improvement of foreign trade activity of the trade and intermediary company (for example, Thermopal LLC)
Authors: Бендяк, А.В.
Issue Date: 2019
Keywords: зовнішньоекономічна діяльність підприємства
імпорт
ефективність імпортної діяльності
фактори ефективності імпортної діяльності
торгові-посередники
foreign economic activity of the enterprise
import
efficiency of import activity
factors of the efficiency of import activity
trade intermediaries
Abstract: Випускна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – зовнішньоекономічна діяльність торгово-посередницької фірми. У роботі розглядаються теоретичні основи зовнішньоекономічної діяльності торгово-посередницьких фірм: визначено поняття зовнішньоекономічної посередницької діяльності, досліджено та узагальнено чинники, що впливають на її ефективність, наведено методи оцінювання ефективності ЗЕД торгових посередників. Проаналізовано чинники, що впливають на зовнішньоекономічну діяльність ТОВ «Термопал» (за допомогою інструменту SWOT-аналіз), проведено аналіз імпортної діяльності підприємства, проаналізовано показники ефективності імпортної діяльності ТОВ «Термопал». Запропоновано основні напрями удосконалення зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Термопал» за рахунок удосконалення маркетингових компонентів, товарної структури, системи лояльності та програмних продуктов.
The final work consists of three sections. The object of research is the foreign economic activity of the trade and intermediary company. The theoretical bases of foreign trade activity of trade and intermediary firms are considered in the article: the concept of foreign economic intermediary activity is defined, factors influencing its efficiency are investigated and generalized, and methods of estimation of the effectiveness of foreign trade of intermediaries are presented. The factors influencing the foreign economic activity of Thermopal Ltd (using the SWOT-analysis tool) are analyzed, the analysis of the import activity of the enterprise was carried out, the indicators of the import activity of Thermopal LLC were analyzed. The main directions of improvement of foreign economic activity of Thermopal LLC are offered, due to the improvement of marketing components, product structure, loyalty system and software products.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10724
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота Бендяк А.В..pdf521,79 kBAdobe PDFView/Open
Бендяк А.В..pdf648,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.