Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10842
Назва: Дослідження функціонування міжнародної готельної мережі «Marriott»
Інші назви: Research of operation of Marriott international hotel chain
Автори: Шикіна, О.В.
Shykina, O.
Бібліографічний опис: Шикіна О. В. Дослідження функціонування міжнародної готельної мережі «Marriott» / О. В. Шикіна // Приазовський економічний вісник. – 2019. – №6 (17). – С. 222-227.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: міжнародна готельна мережа Marriott
портфель брендів мережі Marriott
кількість готелів мережі Marriott
кількість номерного фонду мережі Marriott
розподіл за макрорегіонами
Marriott international hotel chain
Marriott brand portfolio
Marriott hotel portfolio
Marriott number pool
macro regions
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано функціонування міжнародної готельної мережі Marriott за період 2009-2018 рр. Надано історичну довідку щодо створення готельної мережі та основних її особливостей. Розглянуто портфель брендів готельної мережі Marriott з зазначенням кількості готелів, номерного фонду та часткою від загальної кількості номерів мережі у відсотках. Приводиться розподіл готельних брендів мережі Marriott за окремими класами позиціонування. Наразі у готельній мережі Marriott 30 готельних брендів, сім з яких відносяться до класу «Люкс», десять до «Преміум», одинадцять до «З обмеженим сервісом» та два до «Тривале проживання». Проаналізовано розподіл номерного фонду мережі Marriott за регіонами по категоріям у 2019 році. Проаналізована динаміка кількості номерного фонду та кількості готелів готельної мережі Marriott у світі за 2009 – 2018 рр. та за макрорегіонами у 2016-2018 рр.
The article analyzes the functioning of the Marriott international hotel chain for the period 2009-2018. It provides historical background on the creation of the hotel chain and its main features. At year-end 2018, the Marriott international hotel chain had 2,020 company-operated properties (566,759 rooms), which included properties under long-term management or lease agreements with property owners (management and lease agreements together, the “Operating Agreements”), properties that Marriott own, and home and condominium communities for which Marriott manage the related owners’ associations. The Marriott hotel brands are divided into different positioning classes. Currently, there are 30 hotel brands in Marriott hotel chain, seven of which belong to the “Luxury” class, ten to “Premium”, eleven to “Select” and two to “Longer stays”. Luxury offers bespoke and superb amenities and services. Classic Luxury hotel brands include JW Marriott, The Ritz-Carlton, and St. Regis. Distinctive Luxury hotel brands include W Hotels, The Luxury Collection, EDITION, and Bulgari. Premium offers sophisticated and thoughtful amenities and services. Classic Premium hotel brands include Marriott Hotels, Sheraton, Delta Hotels, Marriott Executive Apartments, and Marriott Vacation Club. Distinctive Premium hotel brands include Westin, Renaissance, Le Méridien, Autograph Collection, Gaylord Hotels, Tribute Portfolio, and Design Hotels. Select offers smart and easy amenities and services with longer stay brands offering amenities that mirror the comforts of home. Classic Select hotel brands include Courtyard, Residence Inn, Fairfield by Marriott, SpringHill Suites, Four Points, TownePlace Suites, and Protea Hotels. Distinctive Select hotel brands include Aloft, AC Hotels by Marriott, Element, and Moxy. The distribution of the Marriott network capacity by region by category in 2019 is analyzed. The dynamics of the number of rooms and the number of hotels of the Marriott hotel chain in the world from 2009 to 2018 is analyzed. and in macroregions in 2016-2018. At year-end 2018, Marriott had 4,735 franchised and licensed properties (729,413 rooms) and 151 unconsolidated joint venture properties (21,196 rooms).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10842
Інші ідентифікатори: DOI: https://doi.org/10.32840/2522-4263/2019-6-41
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.