Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10998
Title: Вдосконалення рекламної діяльності підприємства «Maxi-M» на ринку меблів
Other Titles: Improvement of advertising activity of Maxi-M in the furniture market
Authors: Беспалова, Т.Р.
Issue Date: 2019
Keywords: реклама
рекламна інформація
advertising
advertising information
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Abstract: Метою дослідження в даній кваліфікаційній роботі є обґрунтування стратегії рекламування товарів та послуг в роздрібній торгівлі на основі ґрунтовного аналізу теоретичних та практичних аспектів рекламної діяльності в торгівлі.
The purpose of the research in this qualification work is to substantiate the strategy of advertising goods and services in retail trade on the basis of a thorough analysis of theoretical and practical aspects of advertising in trade.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10998
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.