Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 1252.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2016Investigation of the influence of consumer behavior on the formation of integrated marketing communicationsLitovchenko, I.; Shkurupska, I.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.
2011Якість освіти як один із пріоритетів кредитно-модульної системи підготовки кадрів спеціальності «готельно-ресторанна справа»Нездоймінов, С.Г.; Нездойминов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2014Міжнародний маркетингКозак, Ю.Г.; Воронова, О.В.; Уханова, І.О.; Козак, Ю.Г.; Воронова, Е.В.; Уханова, И.О.; Kozak, Y.; Voronova, E.; Ukhanova, I.
2012Об одном из подходов к решению «вечной» проблемы распределения косвенных затратЕгупов, Ю.А.; Егупова, И.Н.; Єгупов, Ю.А.; Єгупова, І.М.; Yegupov, Y.; Yegupova, I.
2008Реформування аграрних відносин в історичному минулому та сучасна аграрна політика УкраїниСеменов, В.Ф.; Семёнов, В.Ф.; Semenov, V.
2011Стратегічні орієнтири регіонів у формуванні та нарощенні потенціалу інноваційної економікиСеменов, В.Ф.; Басюк, О.В.; Семёнов, В.Ф.; Басюк, О.В.; Semenov, V.; Basyuk, O.
2012Этнические ресурсы немцев Одесской области как фактор развития международного туризма Украины, Казахстана и ГерманииСемёнов, В.Ф.; Семенов, В.Ф.; Semenov, V.
2008Еволюція теоретичних підходів до концепції регіональних конкурентних перевагСеменов, В.Ф.; Семёнов, В.Ф.; Semenov, V.
2007Субсидарність у взаємовідносинах центру і регіонів як фактор сталого розвитку УкраїниСеменов, В.Ф.; Семёнов, В.Ф.; Semenov, V.
2011Управління регіональним розвитком туризмуСеменов, В.Ф.; Герасименко, В.Г.; Семёнов, В.Ф.; Герасименко, В.Г.; Semenov, V.; Gerasimenko, V.