Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11381
Title: Збутова політика в системі маркетингу ПрАТ «Чумак»
Other Titles: Sales policy in the marketing system PJSC «Chumak»
Authors: Сисак, А.В.
Issue Date: 2019
Keywords: маркетинг
збут
збутова політика
посередник
marketing
sales
sales policy
intermediary
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття «збут» та маркетингова збутова політика. Проаналізовано маркетингову збутову політику ПрАТ «Чумак» Запропоновано вийти на нові ринку збуту, залучити додаткових посередників для збуту готової продукції, почати співробітництво з школами, мережами автозаправок та доставками їжі.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of the concept of "marketing" and sales marketing policy. Sales policy of PJSC “Chumak” is analyzed. It is proposed to enter new markets, to attract additional intermediaries for the sale of finished products, to start cooperation with schools, gas stations and food delivery.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11381
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сисак А.В. Кваліфікаційна робота.pdf485,74 kBAdobe PDFView/Open
Сисак А.В. Реферат.pdf479,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.