Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11690
Title: Організація маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ресторану «Дача»
Other Titles: Мarketing activities organization (on the example of the restaurant" Dacha ")
Authors: Бановська, К.О.
Issue Date: 2020
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
ресторанне господарство
ресторан
ефективність
marketing
marketing activities
restaurant business
restaurant
efficiency
Abstract: Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра зі спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» – Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2020. Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – процес здійснення маркетингової діяльності на підприємствах ресторанного господарства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів удосконалення маркетингової діяльності ресторану «Дача». Метою роботи є вивчення, аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства. У роботі проаналізовано загальні поняття та сутність маркетингової діяльності ресторанного бізнесу. Аналізується стан господарської діяльності ресторану «Дача». Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності ресторану «Дача». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових технологій.
Qualifying work on obtaining a bachelor's degree in the specialty 241 «Hotel and restaurant business» for the educational program «Hotel and restaurant business». – Odessa National Economics University. – Odessa, 2020. The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of study is the process of marketing activities in the restaurant industry. The subject of the study is a set of theoretical and practical aspects of improving the marketing activity of the restaurant "Dacha". The purpose of the work is to study, analyze and improve marketing activity of restaurant establishment. The general concepts and essence of the marketing activity of the restaurant business are analyzed. The state of economic activity of the restaurant "Dacha" is analyzed. The effectiveness of the proposed measures to improve the marketing activities of the Dacha restaurant is evaluated. According to the results of the study, the feasibility of implementing these measures is substantiated. Their effectiveness is analyzed taking into account the development of modern marketing technologies.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11690
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.