Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11699
Title: Мотивація та оплата праці персоналу в готелі
Other Titles: Motivation and remuneration of hotel staff
Authors: Карачик, О.В.
Issue Date: 2020
Keywords: готель
мотивація
готельне господарство
персонал
мотивація персоналу
hotel
motivation
hotel management
personnel
motivation
Abstract: Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес підвищення ефективності функціонування готелів. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів обґрунтування шляхів підвищення ефективності функціонування готелів на прикладі готелю «Сова». Метою роботи є розробка пропозицій та заходів щодо підвищення ефективності функціонування готелю «Сова». У роботі були розглянуті різні підходи до найбільш вагомих визначень поняття «мотивація» та зазначена його сутність, розглянуті теорії мотивації праці персоналу готелю. Було проведено аналіз перспективи розвитку готелів в сучасних умовах. Визначається загальна характеристика готелю «Сова». Оцінюється аналіз економічної діяльності готелю, а також проблеми та аналіз існуючої системи мотивації та стимулювання персоналу в готелі «Сова». За результатами дослідження сформульовані шляхи вдосконалення мотивації та стимулювання персоналу в готелі «Сова»
Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The object of research is the process of improving the efficiency of hotels. The subject of the research is a set of theoretical and practical aspects of substantiation of ways to increase the efficiency of hotels on the example of the hotel "Owl".The purpose of the work is to develop proposals and measures to improve the efficiency of the hotel "Owl". The paper considers various approaches to the most important definitions of the concept of "motivation" and its essence, theories of motivation of hotel staff. The analysis of prospects of development of hotels in modern conditions was carried out. The general characteristic of hotel "Owl" is defined. The analysis of economic activity of hotel, and also problems and the analysis of the existing system of motivation and stimulation of the personnel in hotel "Owl" is estimated.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11699
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Карачик О.В. Кваліфікаційна робота.pdf455,18 kBAdobe PDFView/Open
Карачик О.В. Реферат.pdf269,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.