Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11930
Title: Маркетингове дослідження товарної політики підприємства ТОВ «ВЕЛТЕК» на ринку В2В
Other Titles: Marketing research of product policy of Ltd. «VELTEK» in the B2B market
Authors: Момотенко К.В.
Issue Date: 2020
Keywords: маркетинг
маркетингові дослідження
В2В
товарна політика
управління маркетингом
marketing
marketing research
B2B
product policy
marketing management
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових досліджені на ринку В2В. Проаналізовано економічні показники діяльності та комплекс маркетингу підприємства ТОВ «ВЕЛТЕК» на ринку В2В, надано характеристику ринку побутової техніки на території України, розроблено SWOT-аналіз та PEST-аналіз та проведено маркетингове дослідження товарної політики ТОВ «ВЕЛТЕК». Запропоновано програми по удосконаленню товарної політики підприємства, комунікаційної політики та управління маркетингом, проведені розрахунки усіх витрат на реалізацію розроблених програм, їх ефективності та прогнозів збільшення об’ємів продажу та чистого прибутку.
The work deals with the theoretical aspects marketing researched in the B2B market. Author analysis the economic performance and marketing complex of Ltd. «VELTEK» in the B2B market, characterized the market of household appliances on the territory of Ukraine, developed a SWOT-analysis and a PEST-analysis and conducted a marketing research of the product policy of Ltd. «VELTEK». The author proposed programs to improve the product policy of the enterprise, communication policy and marketing management, calculated all the costs of implementing the developed programs, their effectiveness and forecasts of increased sales and net profit.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11930
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.